Saturday 29 March 2014

0
Komen

Besday Anak Buah

Salam semua.. Sebenarnya ni adalah cerita
yang dah lama aku nak share
Tapi aku ada masalah nak transfer picture
ke laptop. heheh ... Cable aku hilang entah kemana
Last2 baru aku teringat kat mana aku simpan.

Ni alkisah besday 1st anak buah aku yang bernama
Hanis Nur Iman. Besday dia selang beberapa hari je
dengan majlis kahwin aku. Aku tunda majlis kahwin sebabnya kak ipar aku nak bersalin and juga dia adalah orang 
penting belah ES. Tapi tunda sebulan je
Tak de lah tunda sampai setahun. hahaha

Besday dia telah diadakan di Sri Kembangan.
Restoran ni aku memang dah lama nak datang makan dengan ES
tapi tak kesampian je sebabnya time lalu je mesti
poket tengah kering. hahahahaha. Yang ada time
majlis ni Kak Ngah, Ha and Shima, Aku and ES. 
Rupanya time majlis ni aku lah orang paling lambat sampai.


Ni lah si princes yang telah menyambut besdaynya

Aku yang makin mengembang dengan ES

Ni adik ipar aku. Ha and Shima. Yang sebelahnya 2 ank buah
aku jugak. Anak Kak Ngah aku

Kak Long, Abang Long and Hanis

Menu yang telah dipilih oleh ES

Antara present yang Hanis dapat daripada kami semua

Aku boleh bagi 9/10 kat restoran ni sebabnya
kesemua makanan dia memang sedap sangat
Sapa yang nak mai sini senang je. U all cari Balai Polis Seri Kembang. 

Ni lah semua family kami yang duk kat KL.
Semuanya muka kepenatan sebabnya kenyang.
Opsss... Lupa nak kenalkan kat u all.
Yang pakai baju purple 2 lah Kak Ngah aku.

Ramai yang nak tengok baby bump aku tapi sayangnya
Tak nampak sebabnya badan aku pun naik sama
Seiring dengan perot. hahahaha
Jadi yang korang akan nampak hanya lah badan aku
yang semakin mengembang. hahahahha

No comments: