Tuesday 24 February 2015

0
Komen

Bubur Nasi Sayur Campur

Setelah nampak kemajuan Vee untuk makan
Aku telah tambah pelbagai sayuran yang memang sesuai untuk 
dimakan oleh Vee.
So kali ni aku tambahkan pelbagai sayur-sayur
untuk dia rasa manis sayur and juga jadi penggemar sayur.
Sama macam ES. hahahaha.. Kalau ikot aku memang tak lah

Tengok lah sayuran yang telah aku campurkan...
lobak merah - dibuang kulit and hiris nipis
Bunga kubis - dibasuh bersih
Kismis..... Bagi daya ingatan dia hebat sikit

Dimasakkan semua sekali dengan beras perang..
Make sure rendam dahulu taw beras perang 2...

Bila semuanya dah masak blend lah nak bagi dianya hancur halus..
Ni lah yang aku bagi makan kat vee..

Aku akan terus kongsikan segala yang telah aku buat untuk Vee
Untuk dijadikan rujukan kepada semua
Macam aku lah... sebelum ni beria search sebab nak tahu
apa yang patut bagi pada anak....

No comments: