Tuesday 24 February 2015

0
Komen

Best Friend VS Cousin

Jenuh pk idea untuk letak tajuk entry ni..
Fuih... kalah dari aku pk nak buat bajet 2016. hahahha

Ni alkisah masa kat kampung... Banyak benor aku update kisah kat kampung.
Nampak sangat dah lama tak menaip. Berdebu n bersawang dah
Suatu ketika dlu aku ada kenalkan best friend aku dengan sepupu
aku tapi bukan nak suh bercinta. Nak suh jadi member je
Tapi entah cam ner sangkut lah plak
Aku plak memang happy lah sebabnya
dapat mengeratkan silaturrahim.
huhuhuu

Aku memang tak sabar nak tunggu depa kahwin sebabnya
mengikut mak saudara aku memang perancangan rapi
dah pun dibuat. :)

Memandangkan dah lama aku tak jumpa dengan dia
masa balik kampung aku kami lepak lah bersama...
Bila lepak bersama banyak lah yang dibualkan. huhuhu


Sepupu aku yang baju hijau and mak we dia plak tudung hijau
U all nampak x permainan sekarang ni????
Dah berpakat.. Tapi aku dah lalui zaman ni so tak kisah lah..

Aku mesti kena senyum lebih sebabnya nak masuk blog.. huhu
Aku memang tak sangka depa ni boleh sampai bercinta sebabnya
aku just bago no telefon je dulu.
Aku and ES dah pun bincang kalau depa ni kahwin
kami nak sponsor buah 1 dulang.
Bukan buah sebarangan taw.. Semuanya buah yang tak de kat Malaysia
Mesti bangga lah punya...


Meh aku kenalkan nama... Yang kawan aku namanya Irham.
Yang cousin aku plak namanya Iqwan.
Yang syoknya.. diorang ni bercinta tapi tak nak mengaku sampailah
tersalah wassap. hahahaha...

Viana bersama dengan che su dia... Masa ni sebenarnya adik aku tak dijemput..
Tapi tetibe je dia datang. Tak pe lah.. Yang penting
dia ada monopod and boleh lah kami bergambar sakan. hahahaha

No comments: