Sunday 15 February 2015

0
Komen

Nasi Lemak Semenyih yang Super Duper Sedap

Salam semua... lamanya tak menaip
Sekarang anak aku dah start makan, so banyak benda yang aku
kena siapkan... Ok... Pasal makanan baby aku akan update kemudian k.
Jangan risau...aku pasti akan tunaikan janji.

Ni punya story kisah aku g makan nasi lemak yang sangat2 sedap
kat area Semenyih. Tak lah jauh sangat dengan rumah aku.
Kalau jauh sekali pun aku and ES memang jenis yang suka berjalan
Tapi tak suke berjalan ke mall. Kalau ke tempat2 cam ni
memang favorite lah. hehehehe.
Malam 2 tetibe je terasa lapar. Lepas je solat Maghrib aku terus siap2
and ajak ES untuk ke Semenyih.

Dulu kat tempat lain tapi sebab dia dah pindah ES pun dah tak tahu
kat mana kedai baru dia sebabnya last ES g masa kami hangat
bercinta. hahahahahah...
Lepas kahwin memang langsung tak pernah g lagi. 
Nasi lah ES berjaya mencari tempat ni. Apa lagi... serbu lah sebabnya nasi
lemak dia memang aku boleh bagi sampai 10* sebab sedap taw.
Korang yang duk area KL, Selangor baik lah pergi try. 

Orang yang jual nasi lemak ni orang kampung aku (Kelantan). 
And berbangsa India... Tapi jangan bimbang sebabnya diorang ni 
India Muslim.... So sudah tentu terjamin. 
Sebelum pergi kedai makan mesti lah kena mesak halal ke x.
Bahaya jugak kalau main serbu je..Makanan ni jadi darah daging.

Tang harga plak memang sangat2 berbaloi... 
Aku rasa lagi mahal nasi lemak yang makan kat cafe. 

Tengok belakang aku ni.. Sampaikan orang cina pun
ramai tau yang suka makan nasi lemak dia ni.



Tengok ayam dia pun dah teruja. hahahaha

Korang nampak x apa yang sedap kat sini??????
Sambal dia... Yeahhhh..
Tak pedas... Tak manis... Just nice.. Sebab 2 lah orang cina pun boleh makan
sebabnya bukan semua orang cina yang suka pedas.


Vee pun terliur nak makan jugak. Tunggu besar sikit eh sayang

No comments: