Wednesday 28 January 2015

0
Komen

Lunch at Secret Recipe

Salam semua...
Sekarang aku bertambah-tambah sibuk
dengan kerja opis and juga
tugas sebagai seorang isteri...
waaaa......
hebatnya statement. hahaha

Ok..... 2 minggu lepas my boss yang lawa lagi
cun melecun ajak aku n the geng keluar. Katanya nak 
belanja makan.... Apa lagi.. aku terus on walaupun
aku tengah berdiet. hahha
Diet tapi tak nampak turun pun... Aku syok sendiri ke???
Sedihnya.......................

Ok... kami cuma g lunch tempat yang berdekatan
dengan opis je sebabnya tak nak masuk lambat.
Nampak x boss aku seorang yang sangat tekun
dengan kerja sebabnya keluar dengan dia mesti balik
tak boleh lambat.
But, she is the best...............


Cuba u all agak kat mana kami semua makan..
Kedai ni popular taw..
Kalau sapa yang tak kenal aku tak tahu lah nak cakap apa

Ni staff aku... Nama dia Ain n dah bertunang. hahahah

Alamak... muka puan tak nampak elok.. Ok.. sekali lagi eh

Now cun...... Ok.. Yang pakai spek n tudung coklat ni
ialah boss aku... memang sporting habis lah dia.
Yang biru kak anim.. Ain n aku
Of course im the most cute here. hahahahahha

My boss belaja kami makan lunch kat Secret Recipe..
Sedap woooo. Jom tengok menu kami plak.

Ni menu yang dipilih oleh kak anim...
Katanya nak diet. Padahal badan dia dah sekeping nak diet
Kalau cam aku betol lah.. tak paham aku dengan dia
huhuhu

Ni menu boss aku... eh.. lupa nak kasi tahu nama dia
Puan Lady... So unik aku rasa nama dia
sebabnya masa aku lapor diri aku memang terkejut tengok
nama dia. hahahahha

Ni plak menu aku... Nampak menyelerakan kan???
hahahaha... So far makanan sini memang best.
B4 ni aku just masuk beli kek je. Tak pernah plak
makan makanan lain. hahahahahha





Memandangkan masih ada masa, so kami pun
meronda sebabnya Puan Lady cari kasut untuk anak dia
Kami peneman yang setia sebabnya
puan dah belanja kami. hahaha

Apa-apa pun thanks to my boss sebabnya sudi belanja
kami semua makan.. Alhamdulillah rezeki untuk hari ini.
Kalau puan asyik belanja boleh merosakkan diet saya ni.

No comments: