Thursday 1 January 2015

0
Komen

Keluarga ku

Dari tajuk entry pun boleh nampak bahawasanya
aku tengah ketandusan idea kan?
hahahahaha...
Aku terasa nak menaip tapi tak de benda yang aku
nak kongsikan buat masa sekarang.
Oleh itu, aku akan kongsikan beberapa keping
aku, ES dan juga Viana lah kat sini. hehehe

Lagi pun nanti esok2 bolehlah viana tengok semula.
Aku pun bila dah meningkat usia nanti, boleh
lah tengok semuala kecantikan and kehenseman ES 
dimasa kami muda.......hahahahaha....

Picture ni ambil masa kami nak pergi
kenduri umah kawan aku.

Abaikan perot boroi ES.. Sebabnya sekarang ni,
aku rasa badan aku and ES dah sama besar.
Mak aiiii... aku kena berusaha untuk kurus ni
Panasa punya pasal sampaikan Viana tak dapat nak
buka mata. hahahaha






2 sahaja untuk kali ini.. :)

No comments: