Sunday 18 January 2015

0
Komen

Best Western Hotel i-City

Salam semua... Ni kisah fresh taw.
hehehe.. Balik dengan gigihnya terus buka laptop
and update apa aktiviti aku hari ni.
Nak share dengan semua sebabnya ni promosi yang
dibuat oleh Best Western Hotel taw. 
Aku nak u all semua pun merasai promosi hebat ni.
Promosi ni berakhir Mac 2015. So..... 
cepat2 rebut peluang yang ada ni dengan sebaik mungkin..

Alkisahnya bermula bila kak ipar aku call
and tanya pasal tempat makan yang best area 
rumah aku sebabnya nak celebrate besday anak dia.
Tapi masalahnya aku tak tahu apa yang abang ipar aku
nak makan. Kawasan umah aku memang banyak kedai makan
tapi masalahnya semua kedai tomyam2 je.

And, kak ipar aku wassap pagi2 lagi kata dia ada
terbaca yang hotel ni tengah promosi tapi tak tahu betol
ke x, so aku pun dengan sepantas kilat cari fon no dia
and terus call... macam2 lah aku tanya... 
sampai bila promosi, hotel kat mana, menu, sampai pkul brapa
Bila aku cerita kat kak ipar aku, apa lagi.....
terus book lah...

Ok.... promosi dia bermula Jan-Mac 2015... 
jam dari 12.00 - 5.00 petang. Walaupun hanya hi-tea
tapi u all semua boleh makan sampai kenyang....
bayaran yang dikenakan budak rm10.00 and dewasa rm15.00
Mana nak dapat makan hotel 3* dengan harga cam ni n boleh
makan sampai perot nak pecah. hahahahaha...


NI dia besday girl yang teramat-amat susah
nak potong kek.. Jenuh ibu dia paksa. hahaha

Viana bersama makteh


Nasi tomato

Ayam masak merah

Kari ayam untuk dimakan dengan roti prata
tapi masa aku snap ni roti 2 kehabisan
and masih belum di isi

Lasagna..... fuh.. memang mengancam jiwa raga
terbaik lahhhhhhhhhhhhhh

Pisang goreng with cheese and juga keropok lekor..

Popia basah..



Salad-salad juga banyak yang disediakan.

Mee rebus yang sangat enak dimakan. ES sampaikan
nak tambah2 taw sebabnya ni memang kegemaran dia


Tengah nak potong kek. Ibu terpaksa tolong jugak
sebabnya birthday girl tengah mengamuk tak mau

Wah... Viana pun pakai jugak tapi kesian sebabnya dah hampir
nak tutup mata. hahaha



4 beradik yang menetap di KL..
Ha, kak ngah, kak long and ES

Bukti makan kat hotel ni. huhuhu

Bergambar ahli perempuan sahaja..

Ok, bagi aku hotel ni memang best sangat2... Cumanya
yang paling aku tak suka is the toilet...
Serius aku rasa tak patut sebabnya kita hidup
di negara Islam and suppose the toilet need to have
paip untuk basuh2 apa yang patut...
Tapi kat hotel ni memang ada sinki kat luar sahaja. Kat dalam
toilet bowl pun memang langsung tak de air taw
Macam mana kalau muslim nak buang air besar @
air kecil then nak guna pakaian yang sama untuk solat???

Aku rasa mereka semua patut pk
and budaya gini tak patut wujud kat negara kita ni.

No comments: