Monday 19 January 2015

0
Komen

i-City Shah Alam

Ni sambungan dari entry aku yang sebelum ni k.
Alang-alang aku dah celebrate birthday ank buah aku
kat dalam theme park i-city ni, apa lagi.....
meronda and tengok apa yang telah maju sebabnya last
aku datang i-city masa zaman bercinta
2 pun mula-mula i-city dibuka and masa 2 memang
tak de benda cam sekarang. Just lampu-lampu je
Tak besar... masuk free... park free....

Tapi sekarang memang dah maju and banyak benda
dah dibina. So far aku just tengok dalam tv and 
juga dengar orang-orang bercerita je. Alang-alang
dah masuk sini, aku terus lah ajak ES untuk 
jalan-jalan sekitar ICT and memang sangat-sangat jauh beza
dengan aku masuk dulu. Dah lawa pun sekarang
Cuma aku masuk petang so tak nampak lah lampu-lampu 
yang dah menjadi trade mark dia. hehehe



Padahal budak comel ni dah penat taw and sepatutnya
dia dah tido. Tapi di sebebakan oleh happy tengok mainan
and juga warna yang sangat-sangat menarik sanggup
dia tahan mata. hahaha



Ala....... comelnya 


Gembira dia sebabnya semua benda dia nak pegang

Kak ngah n kak mencuba permainan yang ada kat sana

Terasa seakan-akan berada di alam fantasi










Can duk hollywood lah plak. hehehe
Nanti kita datang sekali lagi adik boleh lah
naik semua mainan ni sebabnya adik dah besar. hehehe
Now kecil tak boleh lagi.... huhuhu

No comments: