Thursday 1 January 2015

0
Komen

Pelbagai Jenis Kek

Salam semua... Sebelum ini aku pernah post 
pasal aku dan ES ada buat jualan kek coklat moist.

Tapi kali ni aku dan ES cuba untuk mempergiatkan
hasil jualan kek kami dengan pelbagai
jenis kek. Bagitahu je kek apa, pasti ada. 
wah.... cam magik gitu. hahaha

Kek yang aku jual ni harganya sangatlah berpatutan
dan jika order dalam kuantiti yang banyak 
akan dapat special price.
Kalau sekitar Lembah Klang and order dalam kuantiti
melebihi 20 biji delivery akan disampaikan.
Tapi kalau sikit2 sahaja mungkin boleh
arrangekan untuk jumpa kat mana-mana. 

Antara kek yang ada.....

Ni nama dia kek pandan biasa

So far kak opis aku kek ni the most famous lah.
Diorang semua kata sedap.
Kek Pandan Sejuk

Ni Kek Kazang. Kalau tengok pun dah sememangnya
terliur sebabnya kacang yang sangat banyak

Ni plak Kek Coklat Cheese.
Memang sedap sangat2

Red & White Cheese.

Cheese Red Velvet Kek... Memang tak nafikan yang ni sedap

Sebenarnya ada lagi kek yang aku lupa nak snap
picture sebabnya bila member2 aku order,
terus bagi kat diorang. Lupa nak snap dulu. hehhe
Antaranya:

1)Kek Durian
2) Cheese Cake
3)Kek Lemen
4)Kek Pisang - Ni bukan sebarangan Kek Pisang taw

And banyak lagi lah. hehehe

Sesiapa yang berminat untuk order atau
tahu pasal harga boleh lah emel kat aku k.
InsyaAllah aku akan berikan harga yang terbaik untuk korang
The most important thing, yang buat kek ni
adalah orang melayu and ianya sememangnya HALAL.

nurfarhana1418@mail.com

No comments: