Friday 27 December 2013

0
Komen

Kenduri Saudara Di Shah Alam

Setelah beberapa hari family aku kat KL
then tiba lah hari yang sebenarnya mereka datang ke KL
Kenduri saudara aku yang dibuat kat Shah Alam
Aku memang rasa best sebabnya time kenduri ni
semua anak beranak berkumpul and bertemu muka taw
So, ramai lah jumpa and banyak lah benda yang dibualkan
sebabnya dah lama tak jumpa
Kalau tak de kenduri memang payah nak jumpa.

Memandangkan kenduri belah petang, so kami terpaksa lah
mengisi perut kami yang kelaparan di waktu pagi
Papa pilih untuk makan kedai mamak sebelah hotel
Kedai ni memang sedap roti canai and nasi lemak.
Fuh.... menjilat jari taw

Honey... sorokkan perut anda. hahahaha

Ni plak kak long, abang and juga anak dia 2 orang yang
sangat lah nakal and comel..

Gemuknya aku.... erm.. kena kawal pemakanan lah nampaknya
Ambil berkat dukung anak buah. hahahaha


Paling aku terkejut sangat2 yang kat majlis ni
dipenuhi oleh sedara mara kami je.
Memang ada member2 diorang tapi majoriti yang aku
tengok kat dalam dewan ni semuanya saudara2 je.

Disebabkan kami yang begitu ramai,
kami decided untuk kumpul kat belakang dewan je
hahahaha.... memang meriah lah





No comments: