Tuesday 24 December 2013

0
Komen

Miss All My Readers

Salam semua... Aku memang rindu kat blog ni.
Saudara mara aku yang tahu pasal blog pun
dah banyak bertanya. hahaha
Aku tak tahu lah kemalasan melanda jiwa raga

Sebenarnya banyak sangat2 and teramat2 yang
aku nak shre dengan u all semua tapi tetibe
plak aku tak bawa cabel ke opis, so
tak dapat lah nak transfer data ke komputer ni
Banyak pic2 yang aku nak share semua dalam HP.
Tak pe, nanti bila ada masa aku akan upload kat sini k
Jangan bimbang...........

So, hari ni just nak menghidupkan semula
blog aku yang hampir berkurun lamanya
tak berupdate and tak dibuka
Nak kata tak de sekitar KL, ada je
Tapi kesibukan + Kemalasan yang menyebabkan aku
jadi macam ni.
hahahahahaha....

Kepada semua, jangan lupa baca entry aku yang
best meletop2 pas ni k.
huhuhuhuhu...
Aku akan update. Lagi pun sebelum ni
aku memang sibuk kat opis.
Datang opis memang semata2 buat kerja
Dah tak dapat nak mencilok ke lain.
Pekerja contoh and merebut gelaran
Anugerah Pekerja Cemerlang 2013.
hahahahaha

No comments: