Friday 27 December 2013

0
Komen

Menyambut Kedatangan Keluarga

Salam semua.. Al kisah yang aku nak story kat sini dah lama
and lapuk sebenarnya sebabnya ni semua
telah berlaku pada bulan November lagi
cumanya aku yang dilanda kemalasan yang melampau
untuk buka blog ni. hahaha

So, terpaksa lah update pada bulan Disember ni
hahahahaha... Lagi pun ni je masa free yang aku ada
sebabnya Penutupan Akaun telah dilakukan oleh AG, so
boleh lah aku bergembira dengan kerja2 aku plak
hahahaha...

Family aku datang KL pertengahan November
sebabnya ada kenduri sedara aku yang buat kat KL
Bagi menghormati undangan tersebut, family aku datang lah sini
Lagi pun time aku and kak aku kahwin pun
diorang balik Kelantan gak.

Aku yang book flight, last2 aku plak yang salah tengok
hahaha.. Lama gila aku tunggu kat sini taw
Penat menunggu je. Hampir 2 jam taw aku tunggu.

Bila je diorang sampai aku terpaksa tinggalkan family
aku sebabnya aku ada kerja yang perlu disiapkan
Mama terpaksa lah stay je kat hotel sebabnya
aku ada kerja. hehehe. cian plak. Papa memang KL ni
ramai member, so dia just hello terus sampai. Tak heran
Ni adalah anak buah aku. Papa lah sibuk nak bawa
dia ni naik flight. Kak long and abang ipar aku
datang dengan kete.

Di sebabkan kelaparan duk dalam bilik hotel,
terpaksa lah turun makan kat bawah hotel saja.
Aku sampai je kat hotel ingat nak bawa diorang semua
keluar makan tapi memandangkan diorang
dah lapar sangat, so turun je makan kat cafe
hotel ni. hahahahaha

Ni plak aunty aku dengan adik aku.
Adik aku tengah sedap menjamu selera sebabnya masa
aku nak g buat kerja, dia lah pembantu peribadi aku
yang aku bawa bagi menjayakan kerja yang aku nak buat 2. ahahah

Anak buah aku mengada je nak duk 1 kerusi dengan
cik su and opah dia. padahal aku dah book
1 seat untuk dia. Membazir betol lh. Hampeh


No comments: