Sunday 19 October 2014

0
Komen

Hari Raya Haji

Seperti mana raya puasa bertiga... 
Raya aji pun bertiga jugak
Tak nak lah tetiba raya aji dah berempat
hahahahaha....

Aku gerak balik kampung pada jam 4 pagi.
Vee masih tido, so senang lah sebabnya
tak de lah dia meragam sepanjang
perjalanan. Tapi so far Vee memang bukan jenis yang 
meragam. Aku letak dia atas rocker je masa dalam
kereta sebabnya nak elakkan tido dia terganggu.
Lagi pun jalan balik ke Kelantan bukannya cantik sangat.
Lagi 1 bimbang dia akan sakit belakang je nanti kalau
tido atas sofa dalam kereta.
Aku dengan Vee duk belakang sebabnya senang Vee nak tido, 
nak tuka pampers dia. Tak de lah kena stop semata2 nak
tukar pampers dia. Kalau dia berak lain cita lah.

Kami gerak pagi sebabnya nak elak jem and juga nak elak
dari panas. Tak mau gerak dalam kedaan panas. 
Kalau just kami ber2 je memang tak kisah lah. Ni sebabnya
dengan baby.

Angkat dia dari tido pukul 4 pagi memang tak mandikan lah
Sampai Kelantan baru mandikan dia. hehehe


Selesa sangat nampak dia duk atas ni. Siap boleh senyum2
Lagi pun cuaca sejuk, so sedap lah dia



Tahun ni raya pertama rumah aku. hehehe
This is my big family..
Dari kiri... ES, aku, Vee, papa, arfa
mama, kak long, Zara, adik and abang ipar aku

3 beradik tapi kak yong plak nak joint sama
muka masam sebabnya merajuk tak panggil dia untuk ambil
gambar

Opss.... tetibe ber4 plak. hahaha

Romantik x?Nampak macam tak de anak je





Ni plak masa raya ke 2.
On the way nak balik rumah ES tapi singgah umah
pak sedara aku kat sebabnya dia buat makan

Nampak tak yang aku dah kurus?
hahahaha



No comments: