Sunday 19 October 2014

0
Komen

Sampel Free

Salam semua... Banyak benda sebenarnya aku nak 
update tapi aku yang tak mempunyai masa
Sekarang ada anak and juga sibuk kerja
Aku dah pun masuk kerja.

Sepanjang aku bercuti, banyak lah aku 
melayari internet memandangkan Vee memang 
tido mengikut time dia. So senang lah aku nak bajet
hahahaha... Manyak senang woo
Aku banyak mengadapat internet mencari sampel2 free.
Rakyat Malaysia kan suka benda free2 ni. 
Mana boleh lepas peluang yang ada. 

Semua papmpers , susu, tumix, estee lauder,
tena...... and kopi apa entah. Banyak lah aku isi
hahaha.. Tapi buat masa sekarang cuma Tena and juga Estee Lauder
yang aku baru terima.
Aku lupa lah plak nak snap picture estee lauder
sebabnya ni cream dia aku dapat. 
Muka aku pun masih lagi berjerawat yang
naik masa mengandung masih belom hilang.

Kalau nak product estee lauder just buka 
je webpage dia ambil isi lah nanti.


Dapat daripada skynet yang hantar


These are suitable for orang2 berusia.
Cream yang aku dapat ni boleh hilangkan
kebas2 tangan.

Berbaloi jugak dapat sebabnya bukan kecil.
Tahan kot sebulan kalau memang pakai hari2.


No comments: