Tuesday 30 September 2014

0
Komen

LED Watch by MyDeal

Salam and selamat pagi semua...
Sekarang aku masih lagi syok menaip blog
sebabnya sekarang aku masih lagi
maternity leave. Bia dah masuk kije nanti tak de makna
dah nak update blog selalu. 
Dengan assigment lagi, anak, suami, kija...
Dah seorang isteri yang berjaya namanya ni. hahaha

Aku harap sangat akan akan jadi seorang
ibu yang berjaya, boleh dibanggakan oleh keluarga, 
taat dan juga solehah kepada suami serta anak aku.
Amin.....

Ok.... back to my entry. tak de kena mengena 
pun padahal. Saja je nak masukkan iklan diri sendiri
hahaha..
Memandangkan masa ES punya besday aku dalam pantang
kat Kelantan, so no present for him. Just kiss from far
huhuhu... So, lepas je aku balik KL, terus mencari hadiah
untuk ES. And memandangkan ES ada beberapa kali
sebut berkenan jam kat laman web My Deal
So far bagi aku memang berbaloi
sebabnya murah, branded and juga delivery
depan tangga rumah taw
hahahaha..

Jimat minyak korang tapi yang mungkin menyebabkan
tak puas hati sikit sebabnya kita tak boleh nak tengok
and juga belek2 product tersbut. Aku pun
ni baru first time belin on9 sebabnya aku lebih
suka pegang barang dulu baru lah nak beli. hehehe
Kalau baju, handbeg aku suka try2 and aku jugak jenis
yang payah berkenan pada sesuatu barang.

Ha.... ni lah jam yang aku beli untuk ES
memang lawa tau. Masa aku tengok pun sangat2
berkenan taw. ES hari 2 tahu je jam dia sampai
terus tak sabar nak balik kerja. hahaha

Ada warranty 3 years.. Boleh buat stopwatch,
tengok date, masa opkos lah. hahaha
Then boleh kunci jam.
Banyak lagi function yang ada cumanya aku je tak sempat
nak explore. ES plak memang tahu pakai je. Lagi pun
aku paham yang ES tengah sibuk sekarang ni. 

Bagi aku berbaloi sebabnya harga asal jam ni
RM 299.00 tapi aku just beli dengan harga RM 69.00 sahaja
Tapi bagi aku dan ES memang sangat2 berpuas hati dengan jam ni
Walaupun baru kali pertama beli on9 tapi product
yang aku dapat memang sangat puas hati.

No comments: