Tuesday 30 September 2014

0
Komen

Metal Toy Fair Warehouse

Hujung2 tahun ni banyak plak warehouse yang 
ada kat sekitar KL and Selangor ni.
Aku apa lagi... rebut lah peluang yang ada
Sekarang patang tengok apa2
yang berbaloi untuk aku beli.
hahahaha

Bukan untuk diri sendiri taw...
Untuk anak tercinta.
Looking something for Vee memandangkan dia
pun dah pandai nak main2 sekarang ni.
Aku memang langsung tak de beli mainan
sebelum ni sebabnya tak tahu anak kami ni
boy or girl. Mainan pun kenalah sesuai dengan
sex dia. hehehe... 
Ni bagi aku lah. Lain orang lain perception.
huhuhuu

Warehouse yang ni dia buat kat 
Petaling Jaya. Aku g sana pada hari Jumaat lepas
sebabnya Sabtu aku nak g warehouse yang
diadakan kat Setia Alam plak. hehehe


Sepanjang kat warehouse ni Vee memang tak sleep pun
Seronak kot dapat keluar. hehehe



Kalau sesiapa yang gilakan
berbasikal boleh lah datang sini
memang banyak choice sangat2. Dah lah cantik2


Ni plak bahagian baby set. Bagi aku ada
yang murah and ada jugak yang mahal.
Tapi memang lawa sangat2

Mainan yang dia jual memang banyak sangat2
Kalau anak yang memang suka rembat apa je memang
boleh habis ratusan ringgit jugak lah. hahaha



Ala.... comelnya... huhuhu
Teruja tengok mainan


Seronok Vee duk dalam ni????


Hasil yang dapat g sana. hahaha
Nampak macam tak berbaloikan????
rUpanya kat sana banyak mainan untuk
budak yang berusia 4 tahun keatas.
Memang banyak mainan untuk budak pompuan. Macam doll barbie
frozen and sebagainya.. tapi semuanya aku tengok tak sesuai
untuk Vee.

Last aku ambil flash card untuk Vee belajar. Boleh lah
dia belajar start dari sekarang. Harga yang murah sangat2
Aku pun rasa jugak tak berbaloi tempoh jem and juga
jauh. hahahahaha
Tapi tak pe lah, saja bagi Vee tengok dunia sikit.
Asyik terperap je. huhuhu

No comments: