Sunday 14 September 2014

0
Komen

Syawal 2014

Bagi aku sambutan Syawal tahun ni lebih meriah
dengan kahadiran sikecil molek dalam keluarga aku
Belah aku ni adalah cucu ke 3 and belah
ES plak ni adalah cucu ke 16... Belah ES dah ramai

Aku bersalin 7 hari sebelum raya. so sempat lah 
sambut SYawal dirumah. Aku memang bimbang sangat sebabnya
tak nak beraya dihospital. hehehe
Walaupun sambut syawal dengan montel tapi
aku tetap nak sambut dengan meriah macam tahun2 lepas

Aku sambut Syawal tahun ni dengan kehadiran orang baru
yang lebih memeriahkan keluarga kami.
Aku sangat2 gembira dengan kehadirannya.
Syukur kepada Allah tak terhingga sebabnya dari
hari pertama kahwin sampailah aku preggy memang
tak pernah putus berdoa agar kami
dihadiahkan dengan harta yang sangat bermakna

Tahun ni beraya belah aku sebabnya tahun lepas
dah beraya belah ES. Tambahan plak aku berpantang pun
kat rumah aku, so opkos lah secara automatik
beraya kat rumah aku. hahahaha
Raya tahun ni aku tak banyak bergerak sebabnya
still dalam pantang. Yang paling banyak buat kerja
adik aku dengan kak long lah. Sebelum ni memang cepat kerja
sebabnya kami buat bertiga. Mama plak semangat nak masak
sendiri walaupun keadaan badan tak berapa
baik. Sanggup nak masak untuk cucu baru ni.

Rumah aku dah beberapa tahun tak buat makan
sebabnya keadaan mama yang tidak sihat
Tahun ni sangat meriah. Tapi aku memang dengan baby je
sepanjang 1 Syawal. Bukan nak pungut duit raya
tapi aku masih tidak boleh banyak bergerak.
hehehhe.... Dapat duit raya 2 rezeki anak aku. hahaha

Pic raya memang tak de tahun ni sebabnya 
semua sibuk dengan melayan tetamu so tak sempat
Tahun ni pic beramai2 dengan family pun tak de.
Aku tentu tiak melepaskan peluang keemasan
bergambar ber3. hehehe






No comments: