Thursday 18 September 2014

0
Komen

Matadata

Apakah metadata????????????????????
hahahaha..
Actually aku ketandusan idea tapi aku tetap
nak menaip something.
Tak pe lah...
Korang semua layan gambar2 je lah

Aku memang tak d benda untuk dikongsikan pun
Saja gatal nak upload photos je. hehehe

Rasanya Vee ni ikot muka ES kot
Lagi pun memang ramai gak yang kata hidung Vee
je ikot hidung aku


Alaaa.... sayang ngantuk erk?
Time ni bersiap nak g jalan2
Time cuti lah aku dan Vee boleh keluar sebabnya
ES kan kerja. Kalau hari lain memang just duk umah je lah


Ala.... comelnya. Next week masuk 2 bulan...
tak sabar nak tunggu Vee boleh borak2.
Boleh teman umi nanti


Tido mengalahkan orang besar
Cara tido dia memang sebijik macam ES
hahahaha...
Nampak benor tak senonoh ES tido


Pandai nak bergambar erk?
Tak dapat nak senyum sebabnya time ni tengah
ambil mood untuk tido. hehehe

No comments: