Wednesday 17 September 2014

0
Komen

Pegang Botol Sendiri

Salam semua....
Wah.. aku rasa syok sangat sebabnya aku 
dah back to normal
Time anak aku tido boleh lah nak berchatting2
nak menjenguk blog aku ni. hehehe
Lagi pun blog ni dah lama aku tak update ape
Time ada masa and ruang lah aku nak bersory mory. huhu

Anak aku tak sampai lagi 2 bulan. 
Minggu depan baru masuk 2 bulan, tapi nampak gaya
dia cam orang besar taw. Memandangkan aku
pam susu aku, so aku bagi dalam botol.
Tapi sekarang aku dah mix dengan susu formula.
Dia nampak macam dah pandai nak pegang botol sendiri
Aku memang suka tengok time dia menyusu
Dia minum susu sampai habis sampaikan 
kadang-kadang kena tambah sebabnya tak
cukup. Nak besar lagi ye anak....

Aku memang tak puas rasanya duk umah dengan dia
Tengok dia main2... tengok dia membesar depan mata aku
Memang syok sangat. Semua perkembangan dia
aku memang ambil kisah sebabnya aku nak pastikan
dia membesar dengan sempurna. 

Tengok lah tangan dia
Kemain lagi nak pegang botol sendiri.
Mata pandai plak pandang camera.
Bijak anak umi ni


No comments: