Tuesday 30 September 2014

0
Komen

Little Whiz Warehouse Sale 2014

Salam semua... 
Aku nak share dengan u all semua
pasal warehouse yang aku pergi pada minggu lepas
Actually banyak sangat warehouse yang dibuat
tapi ongkosnya tak de sebabnya aku dah
buat pembayaran yuran pengajian aku bulan ni
Roadtex moto ES pun dah tamat gak

Nak dapat gaji kija sampai 30hari tapi
nak habiskan gaji dalam masa sehari je...
Duit ni betol2 ibarat air.
Lagi maju negara kita, lagi lah teruk
harga barangan sekarang.
Dulu aku ber2 memang tak kisah sangat
Sekarang ada sikecil ni banyak benda kena spent
untuk dia. Tapi tak pe, yang penting
anak aku sihat dan mendapat keperluan yang secukupnya
Sapa tak sayang anak. 

Nak dapt seorang pun pelbagai usaha
dilakukan. hehehhe.. Bila dapat anugerah Allah
ni kenalah jaga sebaik mungkin. Apa2 pun segalanya
haruslah mengikut kemampuan aku dan ES.
Tak boleh nak berbelanja sesuka hati sehingga
nanti kami plak terpaksa makan pasir. hahahahaha

So, bila ada warehouse macam ni perulu lah
rebut peluang yang ada. Warehouse kan memang
murah2 barangan dia. berbaloi sangat2 kalau 
beli barang kat warehouse macam ni.

Ni warehouse yang dilakukan oleh Little Whiz 
Barangan yang dia jual fuh..... memang
semuanya murah2 and juga lawa.
Gila aku dibuatnya. Tapi kena back kepada 
list yang telah dibuat. hahahahaha
Antara yang aku beli ialah product Tommie Tippe sebabnya
anak aku memang just nak botol ni je
Padahal before ni ada je beberapa botol susu jenama
lain yang aku beli. Tapi semuanya hampeh.
Nasib lah botol ni masa 2 aku beli 2 biji.

Ni botol susu 9oz aku belikan untuk anak buah aku
Murah gila sebabnya 2 set ni harganyaa RM 47.90.
Kiranya sebotol baru RM 23.00 sahaja.
Padahal 1 botol dia pun dah cukup mahal.

Korang nampak tak harga 2? RM 26.90????
2 adalah harga yang biasa dijual.
tapi masa warehouse ni harganya adalah RM 20.00 sahaja




Ni pun untuk anak buah aku. 12oz tapi sayangnya
tak de dalam warna pink. Cian kat kak yong...
Murah jugak. Harga terbaru RM 27.65 daripada harga asalnya
RM36.00 sebiji

Memandangkan vee dah hampir pandai nak
pegang barang2, so aku memang mencari
mainan yang ringan2 untuk dia pegang.
yang ni harganya cuma RM9.00 sahaja

Aku rasa harga untuk yang ni memang jelas
boleh nampak. SO tak perlulah aku nak bercerita lagi
Dari aku dalam pantang lagi memang niat nak beli
termometer ni. Bagi aku penting sebabnya nak pastikan
suhu badan anak aku. Tak de lah nanti aku jugak
bimbang jika aku rasa badan dia panas

Ni set yang aku belikan unntuk Vee.
Set pink lah sebabnya gegel. hehehe
 
Harga asal bagi set ni ilaah RM 229.00
tapi aku beli dengan harga RM 160.00 sahaja
Begitu murah.. So jangan lepaskan peluang yang ada
Antara yang ada dalam set ni u all boleh refer
pada picture diatas. hehehe
Kiranya 1 botol cuma jatuh pada harga RM 21.00 je lah

No comments: