Saturday 13 September 2014

0
Komen

Permata Hati

Salam semua... Wah berdebuya blog aku
Macam bangunan lama yang ditanggalkan
hehhehe.. lepas aku update story pasal aku preggy 7 bulan
terus senyap sebabnya aku dah rasa penat badan

Tapi sekarng aku nak update 
bahawasaya aku dah jadi seorang IBU
yeaaaahhhh.... lompat bintang
Syukur kepada Allah yang telah memberi hadiah yang 
tidak ternilai dalam perkahwinan aku ni
Aku angat2 happy dengan kehadiran anak aku ni
Aku dengan ES memang langsung tak de nak buat jangkaan
girl ke boy sebabnya memang kami terima dengan hati
terbuka apa je jantina anak.
Baju2 yang aku beli pun semuanya jenis yang unisex
So tak de masalah lah.

Mesti semua nak tengok baby aku kan??? hehehe
ok........ Ni lah dia permata hati aku dengan ES. 
Aku bersalin secara normal pada hari Isnin (21 Ramadhan)
pada jam 11.11 pagi. Pengalaman aku bersalin akan aku bercerita
kemudian k..In a new entry

Ni lah pic anak aku beberapa jam setelah lahir ke dunia
Ni aku still kat ward sebabnya tunggu anak kencing
Anak aku ni lepas ke kuar terus berak. Alhamdulillah
Semuanya normal


Aku bersalin 7 hari sebelum hari Raya. So, aku decided
untuk cukur jambul anak aku pada hari raya
ni lah pic bercukur dipagi hari.
Pagi2 lepas subuh paa 1 Syawal.
Pusat dia pun luruh sehari sebelum cukur jambul ni

Saya dah botakkk.. Tapi tetap comel

Gaya tido macam orang besar

Satu jam setelah selamat keluar dari perot umiku...



Jangan kata orang berpantang tak dapat sambut raya
Aku tetap nak kelihatan comel walaupun
sedar badan masih lagi gemuk
and jahitan masih lagi terasa...
Apa pun Syawal tahun ni kami dah ber333333333333333333333




No comments: