Wednesday 17 September 2014

0
Komen

Yeah... A New Rocker

Minggu lepas aku ada buat makan2 sebabnya
keluarga ES nak datang. 
Kak long, kak ngah, pak teh semuanya nak
datang jenguk anak buah diorang yang
comel ni. huhuhu

Jadi memandangkan aku menjaga vee
ES lah yang masak. ES kan pandai bab2 masak
Lagi pun tekak family dia sama. hehehe
Memang semua menggemari masakan mertua aku
Hanya anak dia je masak akan jadi sama. 
AKu masak memang lain jadinya walaupun memang dah 
ikot semua resipi ma. So aku serahkan kepada yang pakar.

Aku lupa lah nak snap picture menu yang ES masak
untuk family dia. Memang special habis lah
Sampaikan kak ngah aku yang memang sentiasa diet pun 
boleh tambah2 taw. Adik ipar aku plak siap ada sencond round taw.
Memang power lah ES ni. Love u sayang. 
hehehehe

Menu pada hari 2 ialah sup tulang, ulam2, ayam goreng,
daging goreng and juga sambal...
Yang penting cara membuatkan and juga resepi rahsia
keluarga diorang. 2 yang jadi special. huhu
Korang nampak cam remeh je menu ni tapi
fuh..... memang boleh ambil tagline KFC lah...

Aku memang ditugaskan untuk menjaga Vee je

Yang bagi rocker ni kak long ES.. Lagi pun aku memang
berminat nak tengok benda ni kat babyfair nanti
Tapi nak beli ke x memang tengah memikirkannya.
huhuhuhu. Aku takut beli nanti xguna sangat
Rugi je lah. hehehe


Saya boleh tengok TV atas rocker ni...
Thank you aunty.



Cam seronok plak duk atas ni
banding duk atas tilam biasa. hehehe


Vee memang nampak cam seronok
duk atas ni. Terutama time dia tengok TV
Memang syok lah dia. Macam mam besar dah.
Comel je Vee duk atas ni.

Thanks aunty untuk rocker ni.
Sayang aunty banyak2....
Mmmmuuaaahhhh.....

No comments: