Tuesday 12 November 2013

0
Komen

Gadget Terkini

Sebenarnya aku tak tahu nak letak tajuk apa
hahahaha.. So i choose to pick up this title yang
mungkin u all semua akan kata
"what title is this?"
ahahaha.. lantak lah..

Walaupun tak berkaitan, korang layan je k.
Sebenarnya ni adalah sambungan kisah KLCC lagi
Kat Klcc paham2 lah dengan pelbagai
manusia ada kat sana. bukan Malaysian je ada, malah pelancong jugak akan ke KLCC and it will be the most interesting
place in Malaysia that they should visit.

So, tentulah segala mak nenek gadget terbaru akan
ada kat sana.. So, aku dengan ES berjalan2 sambil tunggu
my sis shopping. Terjumlah 1 kedai ni. Dalam kedai ni memang
banyak gila barang2 yang latest. Gadget yang terbaru weh
Fuh... ES memang terpegun then aku tetibe je
terasa yang ES hilang dah. Aku tengok dah melekat kat
1 sudut yang memang favourite dia.

Ni adalah one of his interest.
Al maklumlah nak beli tak mampo eden. hahaha

Ni lah yang aku cakap tadi. Jenuh aku tunggu
dia main taw. Sakit hati betol tunggu ES.
Dah lah lama main padahal kat situ dah tulis tau..
Tak boleh bermain more than 15 minutes.
Ye lah benda free mesti lah nak cuba kan?
Then mesti lah nak main sampai puas
Tambahan plak my sis lambat lagi nak habis shoppingnya



Sian kat budak ni taw. Dah lama tunggu ES nak main
yang 2 tapi ES buat muka tak senonoh dia and teruskan
main tanpa ada hati and perasaan. Teruk betol.. Last
dia mengalah and tak mau tunggu lagi.
Dia pun main lah game kat sebelah ni.


Muka gembira bila menang... Entah ye ke idak.. erm...
Layan kan je lah dan benda free kan? Hahahaha


No comments: