Tuesday 12 November 2013

0
Komen

Galeri Petronas, KLCC

Wah... rindu sangat2 kat blog aku ni
Nov dah nak masuk ketengah pun
tapi hari ni baru aku ada masa nak jenguk..
mmmuuuaaahhhh.. cium blog sendiri.
hahahah

Ok... ni cerita sekitar KLCC. Minggu lepas
my sister datang KL sebabnya dia ada kursus
so, sementara nak tunggu check in aku bawa dia
ke KLCC. Datang dari kampung opkos bawa duit banyak kan?
hahahaha... Ni lah masanya aku nak rembat gak sikit
Aku dengan ES ikut haluan kami,
and sis aku dengan member dia. So aku decided dengan ES
nak g ke tempat yang boleh bawa perkembangan IQ
hahahaha..... Padahal memang tak de tempat lain pun.

Lepas ke PetroSains, aku tengok directory
rupanya ada Galeri lah kat tingkat 3. Tapi aku tanya
orang2 yang niaga dalam 2 semua kata kat tingkat 4 je
ES tak mau mengalah, so kami teruskan pencarian..

Finallllyyyyyyyyyyyyyyy...


Serius aku kata yang aku tak paham dengan kewujudan
galeri ni. Dalam ni aku tengok hanya yang ni
je menampakkan Sains. Yang lain aku rasa macam agak
mengarut sedikit. Aku sendiri tak paham.
Yang ni adalah botol2 mineral yang di recyle. Kat mana
Sainsnya pun aku tak tahu. Aku rasa ni lebih pada
kreativiti je kot

Yang ni tambah2 aku tak paham....Pasal monster bagai2

Apakah motif rambut ini???

Ikan yang diperbuat dari baju dalam..
Pelik betul aku rasa. Memang tak terpk dek akal
Then kalau budak2 tengok cam ner?
Korang rasa is it realistic for chlidren?
Aku memang pelik and jenuh pk maksud tersirat
disebalik semua ini. Heran betul aku rasa.

Sesiapa yang tak tahu, galeri ni terletak hujung sekali
kat tingkat 3. Siapa yang nak rasai sendiri
pengalaman pelik and aneh seperti mana aku dengan ES
alami, boleh lah kesana
Yang penting FREE OF CHARGE!!!!!
sebab 2 lah aku pilih nak lepak kat sini. hahahaa


No comments: