Wednesday 13 November 2013

0
Komen

Rezeki Pemarkahan Audit

Salam and selamat pagi semua...
How's your day? Make it fun and do not stress.
Al kisah ni berlaku ni semalam.
Sebenarnya tempat aku didatangi audit pada
minggu lepas. So kami semua bertungkus lumus lah
menyiapkan apa2 dokumen yang lengkap untuk dihidangkan
kepada audit ni.

Semua yang tak elok haruslah disorokkan.
hahahahaha.... Disebabkan oleh
kami berjaya mendapat 4* dengan marah 98.99%,
Encik Din (lupa pangkat apa)
telah belanja makan pizza. But, actually its only
for his team. Aku plak kiranya rezeki lah sebab
telah dijemput untuk makan sama. hahahahha

Actually this pizza only for Quaters Master's team
And i'm not a part of it. Tapi dah rezeki
jangan ditolak. hahahha


Bila aku masuk je kat office, terus En Din bagi
resit ni kat aku. Kononnya nak suh aku bayar semula.
hahahahaha....

Sebelum ambil pic dalamnya, mesti lah
kena tayang kotaknya dulu. huhuhu.
Banyak biji jugak yang En Din ni order

Yummmyyy... memang menyelirakan.
Rezeki aku lah nak merasai pizza baru ni
sebabnya aku baru je janji dengan ES nak makan pizza ni
hahahaha


Ini lah En Din. Orang kuat kat office dia
Anyway, thanks for inviting me for the best pizza
Actually, i really want to take another one,
tapi malu weh. Dah lah orang belanja,
pas 2 nak makan banyak2 plak.
Memang tak lah. Aku nak g makan pun segan.

P/s : Honey, bagus x i jaga i muka u dengan makan sedikit je?


No comments: