Friday 15 November 2013

0
Komen

Injured Semasa Pertandingan Badminton

Salam semua.. Ni sebenarnya kisah sambungan
So... sape2 yang nak tahu dengan lebih
lanjut, boleh link ke page berkenaan

Masa pertandingan hari Sabtu memang
tiada apa2 pun yang terjadi
malah ES berentap dengan jayanya
Nak dijadikan kes,
Masa bertanding hari Ahad, entah macam mana
Lutut ES jadi cramp. Mungkin kesilapan dari
lending agaknya.

Lagi pun ES terkenan sebabnya ES
jump untuk smash bola tangkis pada
pihak lawan. lepas je ES lending,
terus jadi macam ni. Ramai yang kata
mungkin kaki ES bengkok masa lending.
Aku lah orang yang paling cemas masa tengok ES kena

Ramai yang pergi nak tolong ES.
Pertandingan tersebut tidak dapat diteruskan
so, keputusannya pihak lawan menang
tanpa bertanding. Aku memang rasa macam
nak nagis sebabnya sepanjang ikut ES main sukan
ni kali pertama tengok ES injured.

Nak nagis pun ada tengok ES macam ni
Lagi pun time ni memang ES betol2
tengah sakit sebabnya
aku nampak mata ES macam berair (nangis)
Tapi aku tahu ES akan mempertahankan
kelelakiannya. huuhuhu

Abang Halim dan Abang Zaid selaku pengurus
pasukan mereka, sudah tentu rasa
kecewa dengan kekalahan ini
Tapi sebebnarnya mereka lagi bimbang
ES tak dapat bermain untuk jangka
masa yang lama.


Tetap senyum time bergambar walaupun kesakitan
Aku tetap setia menemaninya
Walaupun pada mulanya aku memang tak mau
dah datang

Nasib lah dapat bini yang tahu drive.
Aku terus bawa ES ke Hospital Putrajaya
sebabnya ni adalah hospital yang terdekat
dengan kami.

Tapi tak puas hati gila2 dengan layanan yang
kami dapat. Memang upset sangat2
ES dah lah tengah sakit and opkos lah
sapa2 yang ada kat sana tengah sakit
Menunggu giliran punya lah lama.
Korang semua boleh tengok nombor sekarang adalah
0060 dan nombor ES plak 0067. Tapi makan masa
sampai 2 jam lebih untuk tunggu.

Teruk lah. Bila kami minta nak x-ray
doc plak kata tak payah sebabnya tak de ape2
Apa salahnya x-ray lagi pun ES memang rasa
sakit sangat2. Bila minta MC plak dia kata boleh bagi
sehari sahaja and kalau tak tahan esok
datang lagi.

Datang lagi untuk kami menunggu selama 2 3 jam
semata2 nak ambil MC? Bukan kah doktor sendiri
kata kena rehat kat rumah and
jangan banyak pergerakkan? So what now?
Aku memang tak puas hati gila2222222222

Harap sangat pihak kerajaan
boleh meningkatkan mutu prestasi kerja
sebabnya memang menjadi tugas dan
tanggungjawab mereka untuk memberi service terbaik
kepada rakyat Malaysia. Bukannya kerja free
dapat gaji apa.. So, biarlah berbaloi dengan
gaji yang dapat 2

No comments: