Thursday 28 March 2013

0
Komen

Entry Kahwin

Tetiba je aku jadi boring kat office hari ni. Daripada tak de buat apa2 kat office, ada baiknya jika aku menaip apa yang ada kat fikiran aku ni. Memandangkan aku baru je kahwin, so, kat sini aku nak post lah sedikit sebanyak tentang kenduri aku yang berlangsung pada 9/2/2013. Aku sah jadi milik Noor Adilhasidi pada 8/2/2013.  Actually tarikh 9/2 2 kenduri umah aku. Aku ni jenis yang particular sikit, so barang2 kahwin tak de nya nak tangkap muat. Mmg aku dan ES servey betol2 taw before aku beli. And for your info, we have been prepared for a year. Aku tak nak nampak kuar duit segedebuk, so aku pun beli lah sikit2 memandangkan aku pun kija baru 2 tahun. 2 pun lompat sana sini. So, u all layan kan je lah pic aku. Sapa tak mao tengok , sila tutup mata k. huhu.


*picture time sanding nanti aku post next entry k. 
 
ES tengah berdebar2
time ni akad nikah

No comments: