Friday 29 March 2013

0
Komen

Layan

Aku nak share pic2 aku dengan ES. Harap tak de yang nak termontah erk.. Kalau nak muntah jugak, sedia kan plastik before layan. :) 

Tapi semuanya dalam laptop. Aku kat office. So, buat masa sekrang ni u all layan je lah dlu pic yang sedia ada nie. heheheh *
ni time aku g Cameron.
Pic ni dah berkurun lamanya. Tak silap aku, 2008 kot. Hot2 bercinta time nie. peace*


aku sengaja nyorok belakang ES sebabnya aku chubby time nie. Thanks honey (mmmuuuaaahhh)

Bukan niat nak menunjuk2 ke apa ke. Tapi aku sekadara nak bagi orang kenal sapa kah empunya blog ni n sapa ES aku yang tercinta nie.huihuihui. 
Aku and ES ni memang suka kan berposing2. Dulu time aku kenal dia, tak de lah plak dia suka bergambar. Malah bukan main pemalu. 
Aku je yang memang muka tak tau malu. 2 yang buat ES aku terpikat dengan aku. 
Tapi sekarang, g je mana2 mesti akan muncul soalan. 
"sayang, tak bawa camera erk?"



No comments: