Friday 29 March 2013

0
Komen

Kisah dengan Encik Suami aku

Salam semua... Salam sejahtera kepada reader yang non muslim. Aku dari rumah lagi actually memang dah xsabar nak menaip2 ni. Jari jemari aku memang dah gatal2. Kalau dulu if gatal2 mesti nak dapat duit ke apa ke, time now gatal2 sebabnya nak tekan2 keyboard nie. huhuhu

Ok, semalam aku bercerita2 dengan ES aku. Tengah syok bercerita, dia plak boleh kata "sayang, apa kata semua cerita sayang ni tulis je kat blog. Nanti honey akan baca". Terkedu jugak aku. Sebenarnya time 2, dia tengah syok layan cerita man laksa, tapi aku plak dok g potpet....potpet.... dengan dia. Padan muka aku yang dilayan tak layan gitu. So, aku pun nak cita apa2 je kat dalam blog nie je lah. 

ES : Sayang, cantik sangat blog sayang. Honey suka. 
Aku : Betul ke honey? Nampak cam ner?
ES : Nampak ok lah. So, apa2 je story morey nanti just put in your blog k. Honey akan membacanya dari     sana je lah.
Aku :Betul nie sayang? (sambil tengah pk patut ke tulis kat blog sedangkan kami 1 umah @ ES aku dah mula bosan dengan cerita aku?


So, apa2 je yang ada kat sini for my husband and also all my reader. Sapa nak kata aku riak ke, berlagak ke tak kisah sebabnya nak bergiat dengan blog ni dapat kebenaran 500% dari husband aku. Tambahan lagi dia sendiri kata yang dia akan baca semuanya dari sini (hooorrrayyyy). lompat bintang*. 
Dari dulu lagi memang husband aku suruh aku ada blog sendiri memandangkan aku memang jenis yang kuat bercerita and juga menterokai blog orang2 lain. Tambahan lagi, time naik moto dengan ES, aku peluk and suka tulis apa2 je kat perot dia yang semakin lama semakin maju kedepan 2.hehehehe. Korang paham tak nie? Maksud aku tulis kat baju dia lah. Bukan tulis kat perut dia. kan atas moto, macam mana lah aku nak selak plak baju laki aku 2. Paham dak???????? Yang mana tak paham abaikan k...

No comments: