Thursday 28 March 2013

0
Komen

Permulaan Yang Pertama

viewwwwSalam semua.. For your info hari ini aku baru nak bergiat dengan blog ni. Sebelum ni aku hanya menjadi reader je dengan membaca blog2 orang lain. Actually dah lama Encik Suami suruh aku buat blog tapi tak tahu lah nape tangan masih tak terasa untuk menaip keyboard ni. Semenjak lepas kahwin ni, aku selalu je datang office awal & banyak lah plak terbaca pasal berita yang bagi aku menggemparkan aku (pasal kehamilan, walaupun aku tak hamil). hahahahahah.... Biasa lah setelah kahwin, perasaan ingin hamil membuak2 dalam diri aku. Cian kat Encik Suami aku yang sentiasa menanti walaupun baru kahwin sebulan lebih........huhuhu :).

Untuk pengetahuan semua, aku mula membaca blog 2 tahun yang lepas cumanya baru hari ni terasa nak create own blog. Before this, suka baca blog orang je... Bila dah ikuti blog orang ni, aku plak terasa yang aku pun nak ada blog sendiri sebabnya, macam banyak benda jugak aku nak share dengan u all semua. For people out there, hopefully will be my reader (macam aku selalu buat kat semua).hahahahahah

No comments: