Sunday 4 August 2013

0
Komen

Berjalan Mencari Baju Raya

Salam semua.. Raya makin dekat
u all semua dah sampai kampung ke?
Ke ada yang terpaksa beraya berjauhan dengan keluarga?

Aku akan bergerak balik Kelantan tengahari esok
Lepas kije terus shoot balik kampung
Harap sangat sempat berbuka kat kampung.heheh
Sepanjang puasa ni mana balik lagi. 

Weekend ni aku kuar mencari baju raya.
ES dah ada baju raya (baju time tunang ari 2)
Baju 2 memang elok lagi sebabnya ES baru je pakai sekali.
So, aku nak elakkan pembaziran, ES pakai je lah yang 2
Nak pakai baju akad nikah, takut nampak sangat sebabnya
warna putih. Kan, terakad nikah kali ke 2. hahahahah
Aku plak yang susah nak mencari baju untuk ikut warna
baju melayu ES

Tema kali ialah....................Pink Belancan
Aku usaha gigih walaupun penat teramat2 taw
3 hari berturut2 cari baju aku. hahah
ES walaupun penat tetap gagahkan diri teman aku
Aku plak rasa bagaikan nak berbuka je pose sebabnya
panas yang terik and juga penat

Korang bayangkan erk, aku ke Kenanga, Jalan TAR, ChowKit, WangsaMaju, Seri Rampai, AMpang Park,Setiawangsa, Bangunan MARA
tapi langsung tak de yang berkenan 
ES nampak macam dah fed up tapi 
nasib dia nak jugak ikut wife dia ni. heheh. 

Time aku naik ke Bangunan MARA, aku berjumpa dengan geng2 yang comel..........

Comel teramat2... Putih melepak muka dia

Aku tak gemuk tapi ni LIsdawati sarungkan aku jubah dia, Dia nak kasi aku try, so aku ikut kan je lah. hehe. Then bila dah siap dia plak yang suh ES ambil pic kami. hahahaha. Terbalik plak

Ni baju yang ke 2. Dia jugak yang request ES suh tangkap pic kami. hehehe. Kiranya hebat jugak lah aku. Artis yang request nak bergambar denga aku. hahaha. Padahal baju ni aku try je, tapi nampak cam aku memang pakai.


Yang ni banyak jugak aku sempat sedut ilmu2 masakan dengan dia. Master Chef Selebriti lah katakan

Baju raya aku akhirnya jumpa juga... Kat mana and baju apa, kena tunggu lepas raya k.Baru lah suprise sikit
kalau dah tunjuk sini, xde lah suprisenya.. hehehe

Beg dah pun siap kemas untuk balik kampung esok..
Memang tak sabar
Doakan perjalanan kami selamat

No comments: