Friday 16 August 2013

0
Komen

Takziah Kepada Officemate

Puuuuuhhhhhh..puuuhhhhhhhh...
haacem..haacemm..
Uikk banyaknya debu kat blog aku ni
Apa2 pun

Assalamualaikum dan juga Selamat Hari Raya
Cerita raya bakal menyusul.
Ni aku nak ucapkan Salam Takziah kepada officemate
aku yang baru kehilangan ayahnda tersayang.
Semoga roh beliau dicucuri rahmat
Aku datang office semalam, boss aku kol and bagitaw
yang officemate aku baru sahaja kehilangan ayahnya

Then terus mengatur kereta untuk melawat dia d
Kuantan Pahang. Aku pergi bersama beberapa orang staff sini
ke Kuantan yang memakan masa 3 jam. 
Kami bergerak ke Kuantan pada jam 9.00 and sampai pada jam 11.00.
Kami tidak sempat tengok jenazah kerana telah selamat di kafankan pada jam 10.00 pagi. 

Ni adalah antara hasil kutipan aku dari umah Kak Ita ni
Aku memang rembat semua yang ada.
Yang 2 durian, pisang, pucuk ubi, ulam raja dan juga kacang botol. Bukan setakat 2 taw, aku siap ambil akar2 pokok untuk ditanam. hahaha

Tengok lah keenakan para jejaka sekalian menikmati
durian kampung yang memang best
Geng2 perempuan berpuasa, so tengok je lah.



Tengok lah buah durian ni. Memang enak lah. Kak ita tengok durian pun dah tak lalu. hahaha

Ni kacang botol.Yang muda2 semuanya aku dah rembat
Aku dengan kak Noor yang rembat. hahaha
Habis yang lain nampak macam tak berminat je
Ke malu??????? haahhaha


Okey... meh aku kenalkan kepada yang tidak kenal
Yang berduri 2 durian, pucuk2 yang depan sekali 2 pucuk ulam raja. Yang banyak 2 pucuk ubi. Sebenarnya aku tak makan pun pucuk ni, tapi aku ambil sebabnya may b ES suka.
Lagi pun boleh blaja2 makan

Haaaa.. ni lah Kak Noor

Sebenatnya aku juga ada belikan satar dan juga keropok losong tapi lupa nak snap picture lah.
Apa2 pun, terima kasih ke Ayah and Mak Kak Ita yang sudi menerima kedatangan kami walaupun tanpa di rancang. hehe
Terbaik lah makanan semuanya dari kebun


No comments: