Friday 16 August 2013

0
Komen

Berbuka Bersama Mertua

Aku balik ke Kelantan 2 hari sebelum raya
So aku berkesempatan untuk berbuka dan bersahur
kat umah sendiri dan juga rumah mertua
Kan ada 2 biji rumah sekarang. hehe
Berbuka puasa umah aku tak lah semeriah umah mertua

Mana tak nya aku cuma 3 beradik je
tapi belah ES plak 9 beradik. Opcorse lah
rumah ES lagi meriah. Aku memang raya bermakna raya tahun ni
sebabnya dah bergelar sebagai seorang Isteri.hahah

Majlis buka pose kat umah aku just makanan di hidangkan atas meja and terus makan di meja sebabnya kami bukan ramai pun
hahahaha.. Yang ada sekarang ni cumanya
papa,mama, adik, mak alang (aunty), aku and ES je lah
Memang ngam2 dengan meja makan umah aku

Tapi umah ES mana boleh duk atas meja sebabnya semua
dah kahwin and juga ada anak2.
kebetulan plak time 2, memang buat makan
ala kampung lagi lah syok.
Aku memang suka ulam2 ni.
Meriah lah wei....

Ni baru separuh taw makanan,
Atas meja ada lagi. Lagi pun,
disebabkan ramai sangat, aku solat dlu dengan ES
Then baru makan. Kiranya 2nd round lah. haha

Kalau nak tahu berapa ramai yang berbuka korang boleh bilang gelas air yang ada 2. 2 pun ada yang share2 taw

Aku tak dapat nak tangkap picture ipar duai aku
sebabnya tak pakai tudung. So aku boleh snap picture makanan
je lah. huhu

Berbuka puasa sebelum raya korang punya macam mana?


No comments: