Tuesday 3 September 2013

0
Komen

Rindu Blog

Salam semua.. Wah lamanya aku tak menaip.
Last post aku 19/8.. Dah dekat sebulan.
ES pun asyik2 tanya napa lama tak menaip
Padahal duk serumah je pon. hahaha

Aku sekarang ni super duper bz. Banyak kija
Hari2 sekarang aku balik lambat.
Sampai je umah matahari dah xde, kuar umah
pun matahari xde gak. Teruknya....

Nasib lah dapat ES yang penyabar orangnya.
Sebenarnya aku sibuk kursus and juga audit.
Hari minggu plak aku sibuk dengan open house
Yang rumah orang and juga rumah sendiri
Aku memang ingat yang aku janji nak update pasal
hari raya, tapi semuanya dalam camera digital
Tak de dalam camera HP. hehehe

Tetibe je banyak alasan. hehe
Nanti aku update k.
Lagi pun aku gak ada nak story2 tentang open house
yang aku buat. Open house yang tak dirancang
and juga semua detik2 manis open house 2.
hahahahaha..
Poyo je ayat...

Sekian......

p/s : Maaf tak xde pic. hehehe

No comments: