Friday 13 September 2013

0
Komen

Voucher ke Sepang Gold Cost

Salam jumaat semua..
Diharap semuanya berada dalam keadaan sihat
Aku dah janji semalam nak share
dengan u olls semua tentang voucher yang aku dapat

Actually cousin aku yang dapat, tapi
ni untuk bilik ni kalau boleh dia nak husband and wife
sepupu aku 2 plak bujang lagi, so dengan
penuh rasa baik hati dan hormatkan aku yang dah kahwin ni
dia pun bagi lah kat aku

Hamdan - H
Aku - A

H :Salam, awak nak g honeymoon ke?
A : Nape? ada nak bagi hadiah ke?
H : Saya dapat 1 bilik free kat Sepang.
A : Aik... cam ner boleh dapat?
H : Dia call saya and cita macam2 (lbh kepada nak promote)
A : OIC.. Then nape awak tak mau?
H : Ni bilik ber2, saya nak g dengan sapa?
A : Bgus22..
H : Jap lagi orang 2 call saya semula, saya bagi no awak k
A : Alright. Tapi ada kena bayar ke?
H : Saya tanya tadi tak de, tapi nanti awak confirm semula
A : Ok, kalau kena bayar tak mau lah.

Tamat lah perbualan aku dengan cousin aku.
Begitulah permulaan aku dapat voucher ni.
Lagi pun sepupu aku boleh bagi kat aku
sebabnya aku memang dah wawarkan dalam
wassup group anak baranak yang aku
 tgh mencari tempat bercuti. Rezeki222222222

Then orang 2 call aku.
 Actually kena g dengar ceramah pasal promotion dia
dulu selama 90 min then baru lah apat voucher ni.
 Orang 2 siap cakap kat aku, memang tak payah bayar
 and kalau tak caya, nanti datang sini
tak payah bawa beg duit. hahahah

Aku dengan ES takut kena bayar sebabnya kebanyakkan
macam ni mesti kena joint club dulu
baru dapat voucher.
Tak pun mesti kena bayar ape2 dlu baru dapat
lagi kan plak ni hotel 5* tak kan nak bagi free cam ni je

 Tapi ada 2 choice sama ada g dengar kat Midvelly (tapi hanya slide show), @ datang sendiri ke Sepang (boleh tinjau bilik). Aku and ES tentu lah memilih untuk ke Sepang. Bukan jauh benor pun

Aku dapat akak sale yang Kelantanese jugak
and memang sangat2 peramah ok.
Dia plak siap boleh tanya aku,
sama ada nak dengar promotion ke atau nak tinjau
bilik terus
Tapi ES kata nak dengar gak sedikit sebanyak
sebabnya hotel ni kan hotel 5*
so nak tau jugak kelebihan hotel ni
berbanding hotel2 lain
Tapi sebenarnya dia bukan promote bilik @ hotel dia
tapi more 2 tour card. ES ngan aku memang berminat
memandangkan kami ni memang kaki jalan jugak
Tapi duit tak de lah plak sekarang
So kaburkan je lah hasrat hati
Card dia ni memang banyak untung

Tapi aku tak boleh nak cerita sebabnya takut salah info
hehehhe.. Time 2 ES memang beria nak card 2 tapi memang
tak de duit sebabnya downpayment kena bayar pun RM4k.
Hambikkkk kau nak bayar on the sport memang
tak de lah.. kau hade???????

Lepas je siap 2, terus akak 2 bagi voucher
bilik yang PALING MURAh...
aku ulang erk..
PALING MURAH !!!!!!!!!!!!!
RM 870.00 per night.

Aku memang terkejut taw dengar.
Then bilik kat sana yang paling mahal
adalah RM 9000.00. Sape2 rasa
gajinya sebulan mencecah 15,000.00 boleh lah g duk sana.
Aku ni memang tak layak lah. hahahhaa

Aku dengan ES masih lagi mencari time and masa
yang sesuai untuk kami bercuti ke hotel mewah itu.
nanti aku kat sana aku akan share apa
keistimewaan kat sana k.

Voucher ni valid 6 months daripada date yang aku dapat.




Walaupun aku dapat rooms only tapi berbaloi taw
kalau tak bila lagi nak datang tido sini?
Aku boleh je masak2 and bawa makanan ringan.
Tak pun beli je KFC ke Mc'd ke.
Sebanya for sure makanan kat sana mahal2 tahap gaban.
hahahah


No comments: