Tuesday 17 September 2013

0
Komen

Keropok Lekor Terengganu

Apa bezanya keropok lekor kat Ganu dengan
tempat lain???
Sapa boleh jawab?

Bezanya ialah, kat tempat lain
banyak tepung dari ikan.
Kat Ganu ni memang banyak ikan.
Kalau makan memang akan rasa ikan 2
Puas hati sangat2 kalau boleh makan
keropok dari Ganu.

Aku kan pergi Family Day kat ganu,
wajib lah bawa balik keropok lekor
dari sana. hahaha
Abang ngah aku telah bawa kami semua ke
1 kedai yang memang terkenal kat sana

Keropok dia kalau makan memang sangat
puas hati lah. Kami yang dah kenyang pun
tetap sumbat gak. hahaha
Kedai ni terletak kat kuala Kemaman.

Tengok lah mak cik 2 orang ni yang sedang
gigih menggotel keropok
Memang nampak taw kedai ni bersih
Dah lah buat depan2 orang, so kebersihan
memang dijaga.
Tak kan nak tunjuk plak yang kedai
dia ni buruk depan customer
Betol x??????

Sebenarnya aku tak turun pun
sebabnya aku dah kenyang.
Last2 ES datang and ajak aku bergambar.
Bukan ajak aku makan.
Jahat betol ES ni.


Makan keropok rebus yang diberikan
kepada kami.
2 lah aku kata walaupun perot memasing
dah kenyang tapi benda free laju je
Dah lah dapat free 1 tupperware keropok (xbanyak pongg)
yang dah di goreng untuk d makan
 dalam perjalanan.
1 kereta dapat 1 tupperware
Tapi aku lupa lah plak nak snap pic. hehehe
Terima kasih makcik2 semua....

Pada sesiapa yang nak beli keropok
area Kemaman, boleh lah
datang ke sini. Memang terjamin keropok
dia sedap sangat2..
ES memang kata nak datang beli sini
seandainya kami balik ke Kelantan
ikut Terengganu ni.


No comments: