Tuesday 17 September 2013

0
Komen

Family Day Part 1

Aku nak berceloteh tentang family day
Ni family day yang dianjurkan oleh family ES.
Punya lah panjang sampaikan ada
part 1 and part 2. hahaha.

Harap jangan lah u all semua bosan untuk membaca
Family day ni diadakan oleh Abang ngah
Kami semua telah pergi ke Terengganu sebabnya
abang ngah kije d Kemaman. So, perangcangan semua
kesana memandangkan banyak xtiviti yang
boleh dilakukan.

Kami bercadang untuk BBQ kat sana.
So, tugasan aku ngan ES adalah yang paling
senang sebabnya aku cuma perlu membawa
air and juga cili sos untuk dimakan
dengan ayam, ikan, sotong and lain2
Yang berat2 semuanya kak long and kak ngah aku
yang prepare. Jom tengok menu
BBQ kami..




Yang ni kak long yang perapkan. Dari KL taw




Menu yang ni dan kebawah adalah
disediakan oleh kak ngah aku
Dia pun buat kat KL gak
Kiranya bawa semuanya yang dah siap.
Sebabnya umah abang ngah mana ada ape2
Dia kan hidup bujang kat sana




Tengok lah time membakar ni.. Fuh...
Memang sedap. Actually ni bukan untuk
family aku je, ada gak untuk member2 abang ngah
Tapi still dimonopoli oleh kami.
Geng2 abang ngah tak ramai pun

Kalau tak silap aku ni ikan jebong. Aku tak makan
sebabnya terlampau besar. tak berani
hahahahahaha


Sos ni, disediakan oleh abang ngah
memang tak sangka plak dia boleh masak2
dia kata ni resipi arwah mak dia

Joom.... kita tunggu entry part 2 plak
Apa cerita disebaliknya????
TUNGGUUUUUUU


No comments: