Wednesday 18 September 2013

0
Komen

Radiator Cooling System & Fuel Treatment

Sape pernah dengar atau tengok
benda alah nie???
Aku memang tak pernah tengok sampai lah
adik ipar aku bagi masa kami nak gerak
ke Terengganu.

Memang banyak sungguh entry yang melibatkan
perjalanan kami ke Ganu ni. Heheh.
Aku sebenarnya tak fasih gak tentang ni,
2 lah yang aku tak tahu nak cerita tentang apa.
Ok, jom tengok apa yang boleh dikongsi
dengan semua okeh


Ha.... ni lah dia..
Ni adalah anti karat taw
Memang bagus jika digunakan sebabnya
dia boleh menyuci air dalam tangki
gak.. Aku pun terkejut masa adik ipar aku bagi
ES dengan teruja, terus try..

Lepas je ES buh dalam tangki, air terus berubah ke warna hijau
Aku yang darat keparat ni, terus snap pic
Untuk dikongsi dengan semua readers lah. hahahah
Time ni aku isi minyak di Gombak,
ES terus buka bonet depan and buh sebagai percubaan.

Okeh.. ni plak untuk jimatkan minyak
Memang susai jika digunakan untuk
perjalanan jauh.
Aku telah menggunakannya dan ternyata berhasil.
Ni senang sangat2. Just buka and buh dalam tangki minyak
Ni boleh bubuh sebabnya kebetulan ES tengah mengisi
minyak. So terus buh lah dalam tangki 2

Aku pada mualanya memang agak musykil jugak,
tapi yakin kan diri saja lah. Lagi pun adik ipar aku
memang arif gak bab2 cam ni. macam contoh baiki paip
ke, lampu ke.. memang terbaik lah.

Tapi kalau u all semua tanya aku beli kat mana aku tak boleh
nak jawab sebabnya bukan aku yang beli.
Ni pun adik ipar aku yang bagi. Aku cuma terima
dari dia je. Tapi tak silap aku
dia pun ambil dari cina mana entah.
Kebetulan cina 2 buat promosi.

Rupanya ES dah pun guna untuk air weper.
Aku je yang tak tahu,. ES kata yang 2 memang bagus

sebabnya dia kuar macam sabun.
Boleh menyucikan cermin kereta yang kotor. Aku pun tak
tahu bila ES bubuh and juga kat kereta mana
Sebabnya aku tahu naik je. hahahaahaha


No comments: