Monday 9 September 2013

0
Komen

Open Jalan Mutiara

Salam semua..
Selalunya orang sibuk duk cakap pasal openhouse
Hari ni, aku nak bercerita pasal
open jalan. hahahah

Sebenarnya Jalan Mutia 4/1 kat umah aku ni
ada buat openhouse lah lebih kurang
Makanan fuh... memang meriah
Memang berbaloi2 taw bayar RM10.00 tiap bulan
Memang xtif kawasan taman aku

So, aku pun memang suka lah gak duk taman ni
sebabnya memang sporting and jiran2 tetangga
plak semuanya ok.

Diorang siap bahagi kepada 3 kumpulan dengan menu
yang berasingan. Tapi aku tak pasti plak aku duk
golongan mana, tapi aku assume aku mesti masak
skali dengan akak sebelah umah aku. hahahaha
Lagi pun mesti dia bagi yang paling dekat dengan aku
Menu yang aku and the geng kena masak ialah
Rendang
Bakso

So, yang selebihnya adalah dari group lain
Memang meriah lah. Aku kuar tolong2 hari buat makan 2
ES dari malam 2 lagi keluar. hehehe

Jommmm tengok menu kami.

Asam pedas dan juga sayur campur. Telor dadar,
And banyak lagi. memang kena lah

Ni part yang memang akan di serbu dan juga
paling cepat habis sebabnya ni adalah
KAMBING!!!


Tak besar sangat tapi memadai dengan
orang2 kawasan umah aku



Yang ni memang terbaik lah
dengan meatball and juga daging taw ada.
Dah lah banyak. Memang sedap lah
ES kata nyesal tak makan nasi dengan kuah ni
Sebabnya ni bukan macam bakpo lain taw
Memang special lah
 

No comments: