Friday 27 September 2013

0
Komen

The Guest Hotel & Spa PD

Aku baru je balik dari kursus di PD
Kursus ni 4 hari 3 malam di salah sebuah hotel
yang baru dibuka di PD. Dekat dengan Dataran Segar.
Usia hotel ni sama dengan usia perkahwinan aku
hahahah... Hotel dia best cumanya
in the middle of town.
2 je kekurangan dia. Sebabnya PD kan memang terkenal
dengan pantai2. So bila je kursus kat PD orang terus
akan ingat yang hotelnya dekat dengan pantai

Jom tengok2 hotel and juga makanan kat hotel ini.


Ni adalah toiletries. Toilet dia memang cantik



Ramai kat bilik aku sebabnya baru masuk bilik tak
sampai 25 minit terus aku terpandang kat
anak lipas. mana boleh duk diam.
Aku nangis lah. Bila kol Kak Ita & kak nurul,
rupanya diorang keluar g Giant.
Aku memang menggelabah gila sebabnya
takut dia merayap ketempat yang tak dapat ambil

Aku terus kol reception and mohon bantuan
Dengan keadaan nangis kebetulan En Najib (laison hotel)
kol aku, and dia pun terkejut dengan keadaan aku
Last2 diorang datang menyelamatkan aku. hahahaha

Ni amat memeranjatkan aku sebenarnya sebabnya
Kak ita yang bagitaw aku ada kitab ni dalam bilik.
Aku terus tengok and terkejut jugak lah. Then ada dikalangan
peserta kursus yang mempertikaikan antara tandas
dan juga kiblat. Selain tu jugak, diorang kata arah
kiblat adalah salah. Diorang semak dengan HP.
Kan HP sekarang canggih dah....

Dari bab makanan memang tidak dapat dibnafikan.
Memang sangat2 puas hati sebabnya makanan dia sedap and banyak
Sepanjang duk sana, setiap kali lunch menu utama ialah kambing.
Sup kambing, rendang kambing... fuh... memang sedap lah

Kalau perasaan, cuba tengok telor agar2 kat bawah 2.
Aku memang tak pasti lah telor apa. 4 orang chef yang try tapi still tak dapat tangkap menu apa sebenarnya.
Yang tengah2 memang terasa telor kuning.
Aku memang tak makan lah. hahahaha


No comments: