Monday 9 September 2013

0
Komen

Hotel-hotel di Port Dickson

Salam semua.. Aku g PD sebabnya aku nak tengok
hotel terbaik untuk aku adakan
kursus yang bakal berlangsung
pada bulan September ni.
Aku, kak Ita and ES pergi ke PD untuk membuat tinjauan
Ye lah, kebanyakkan hotel baik dari
sudut luaran and juga janji manis
Bila buat kat sana, hampeh

Lagi pun aku mesti tak nak mengspoilkan diri
sendiri sebabnya ni adalah
1st time buat kursus bermalam, so aku mesti
tunjukkan bahawasanya aku telah handle dengan sebaiknya
ehhh... geng2 aku yang lain pun sama gak
telah bertungkus lumus gak

Aku telah pergi ke beberapa buah hotel. ternyata
semuanya comel2 and memang memuaskan
Tapi ada gak yang tak memuaskan.
Memangdangkan entry ni akan jadi panjang,
so aku tak kan komen apa2 pasal hotel ni
U all semua boleh menilai

1) The Guest Hotel & Spa




2) Glory Beach Resort






3) Desa Lagoon Residence Resort





3) Selesa Beach Resort




4) Bayu Beach resort






5) Corus paradise Resort






No comments: