Thursday 12 September 2013

0
Komen

Saje-saje

Salam Khamis untuk semua.
Sebenarnya aku tengah pk apa yang nak
diluahkan kat blog sebabnya memang
xde idea and juga aku memang langsung
tak de pic yang best untuk dikongsi dengan
readers aku semua.

Aku sekarang memang tengah bz
dengan pelbagai perkara.
Audit, kerja2, kursus and sebagainya
So, sekarang aku memang tak de life sangat
So, pic pun tak de lah yang aku boleh kongsi
hehehehe..

Aku nak share yang aku dapat free voucher dari
Sepang Gold Cost Resort tapi
voucher 2 dalam kerete. huhuhu
So, aku and update kemudian lah yang 2 k.
Kalau aku bercerita cam ni je, memang
korang semua tak caya. Ye lah, hotel 2
kan 5* macam mana aku boleh dapat
duk sana dengan PERCUMA...
FREE OKKK

Ok, akan update entry 2 nanti k.
Aku nak mulakan sesi pekerjaan aku sekarang ni,

Selamat breakfast, selamat beramal...


No comments: