Tuesday 17 September 2013

0
Komen

Raya Bersama Suami

Salam semua..
Aku tahu bahawasanya Syawal dah pun habis
Openhouse pun dah tak de
Tapi aku tetap nak share pic Syawal
Lagi pun hari 2 kan aku dah janji yang aku
akan share dengan semua.
Biar lambat pong. hahah

2013 is the first year beraya as a wife
Raya pertama aku beraya rumah mertua dulu
Memang meriah rumah mertua aku sebabnya
ES ada 9 adik beradik, berbanding dengan aku
yang hanya ada 3 beradik je
Aku dengan ES telah memilih thema purple
for this year because
ES kata nak recyle je baju melayu yang
baru dipakai sekali je
2 pun time majlis tunang kitaorang

So, aku pun amat2 lah bersetuju sebabnya
elakkan pembaziran. Tido lambat tau malam raya sebabnya
buat roti jala and juga bakar satay
Memang penat sebabnya pukul 4 baru tido.
Pagi 2 mertua aku dah terpekik2 kat semua anak
menantunya yang masih belum bangun. hahahah
Tak senonoh betol.....

Lepas solat raya, bermula lah acara bermaaf-maafan..
Bersalaman dari sulong-bongsu. ES anak ke 6


Ada je pic orang lain, tapi takut terlampau
panjang plak entry ni nanti

Selesai semuanya, turn aku plak untuk
bersalaman dengan ES.


Memandangkan aku beraya umah mertua,
So, family aku plak yang datang beraya jenguk aku
hahahaha. Dari belah kiri,
Adik aku, mama and papa (tapi tak nampak)

Waktu ni aku sempat bergambar dengan kak ngah
Yang lain semua dah sibuk sebabnya time ni ada tetamu
yang dah sampai. hahaha


Ni dah raya ke berapa entah. hahah.
Ni dah duk umah aku pun.

Rumah dekat, so pagi rumah ES
Petang rumah aku lah plak. hahah

Ni plak adalah raya ke 2.
Time ni kat kampung aku belah mama

Habis lah sudah cerita raya 2013.
So, nampaknya aku dah tak de hutang dengan semua lagi
Sebabnya dah ditunaikan
hahahahaha.
<Macam lah orang nak baca sangat kisah aku ni>

No comments: