Wednesday 4 September 2013

0
Komen

Kupon KFC

Hari 2 aku ada pergi tolong kak ngah ES
yang mengalami masalah besar.
hehehehe.. Actually kereta dia mati tengah highway
Husband dia kije kat Terengganu
So, sebagai adik ipar dan adik yang bertanggungjawab
Aku pun pergi lah ke tempat kejadian

Time aku sampai kete kak ngah memang dah kena tolak
ke tepi and juga dah pun mendapat bantuan peronda
Masalahnya sekarang ni, kereta dia mengalami kebocoran pada tangki. Sebagai perempuan, of course lah takut
Kalau aku pun memang tak bawa dah
Dah lah berasap teruk gak.

Aku pun decided untuk tido sana terus
sebabnya dah lewat malam.

Ok........ kesimpulannya
hahahahahahaha......
Panjang gila mukaddimah

Kak ngah dia bagi lah kat kami kupon KFC ni.
Aku tengok kupon ni ada 4 keratan, rupanya
2 je.. Time bayar kena serahkan 2 keratan
and dikira RM 10.00. Tak boleh serah 1 per 1
Adeh!!!!. Aku baru plan nak g makan
KFC, Ayamas, Pizza..


Dengan menggunakan kupon tadi,
ni lah makanan KFC yang aku and ES pilih


Kuar makan hari bekerja, dah lah berpuasa,
Then ES plak baru je sampai dari kursus kat Perak
So aku pun tak mau g jauh2.
KFC kat umah aku je

Ni lah kuponnya
Kan nampak macam 4 keratan 2
Aku mati2 ingat boleh guna 1 per 1..
Hampeh betol.. Ingatkan dapat RM 40.00
Rupanya RM 20.00 je

Tapi bersyukur kerana ni rezeki kami
*tetiba ayat skema*


No comments: