Thursday 5 September 2013

0
Komen

Makan Dengan Officemate

Salam semua...
Ceria tak pagi nie?
Aku nak story kisah semalam
Semalam tempat aku ada audit and aku memang terlibat 250%
hahahahah...

Time lunch aku terasa tak mau makan dengan geng2 audit
Aku pun tak tahu gak kenapa,
so aku balik office je lah.
Aku dah pelik sebabnya tengok geng2 lain tak lunch lagi sedangkan
dah pkul 1.30.Selalunya laju je bab2 makan ni
hahahahah....

Rupanya rezeki aku nak menjamu selera
dengan nasi and budu. hahahah
Aku memang tak tau yang diorang terplan nak makan cam ni
Aku saja2 tak mau joint sebabnya nak makan
dengan ES petang nanti.

Fuh..... penuh kenikmatan aku makan semalam
dah lah sedap, makan ramai2
pah 2 plak geng2 office aku walaupun bukan orang
Kelantan, tapi berehi plak makan budu
Memang terbaik lah....
Jom tengok menu kami semalam....

Tengah buka makanan22.. Tengok pun dah terliur

Terbaik lah.. Memang sentiasa ada dalam peti


Lada ni tak de sapa ingat nak beli
Last2 Kak Ma kata lada ni ada tertanam kat belakang office
Rembat je lah. hahahaha.
Segar dari ladang ni

Yang ni aku tak tahu sapa yang beli. Mungkin cc Bahrin
Aku memang tak pasti lah sebabnya
aku memang langsung tak keluar duit
Segan wei... asyik makan free je duk office ni

Durian ni special dari Kak Noor. Telor masin plak
Kak Nurul yang beli

Ni pun aku tak pasti sapa yang beli.
hahahahaha

Tengok lah ulam2 yang disediakan
Mana tak memikat seleranya

Yang ni plak kak nurul yang beli

Yang bestnya semalam makan ramai2..
Memang puas hati.
Tapi Kak Ita jahat sebabnya tanak nasi sikit je
Bila nak tambah dah habis....
Potong stim betol lah

Diorang pun tak plan gak benda ni. tetibe je diorang terasa nak beli2 makanan gini. So terus g beli.
Diorang kata kalau plan mesti tak jadi punya. hahahahah

Thanks to all my officemate yang sangat2 baik hati
Aku pun suka kije sini
Walaupun sibuk gila, tapi ada yang support, jadi semangat lah


No comments: