Sunday 4 August 2013

0
Komen

Shopping Untuk 2 Rumah

Lepas kahwin ni mesti lah ada 2 biji umah
Rumah aku dan juga rumah mertua
SO, aku harus lah adil nak tido umah sendiri
@ umah mertua. Umah mertua pun best sebabnya
suasana meriah jugak
ES je yang akan boring sikit duk umah aku
sebabnya dalam umah 2 hanya papa aku je laki. hahaha

Aku dah plan dengan ES nak balik kampung ni nak 
beli siap2 barang dapur kat sini
sebabnya murah2... Ce teka kat mana....
Haruslah di Hero Hypermarket 
Kan aku memang suka shopping kat sini

Harus lah ambil 2

Cuba lah korang bayayangkan,dengan troli penuh ni ES dah bimbang takut harga cecah 200++ sebabnya memang semua barang ambil double2. Tapi nasib lah tak sampai pun 200. AKu sendiri pun amat lah terkejut. Kan aku dah kata yang pasaraya ni memang murah sangat.


 Memang penuh dalam kete. Nasib baik lah sepupu aku tak jadi tumpang. Kalau balik sama gak memang berat lah kete sebabnya barang dia pun memang banyak. hehehe. 
Beg aku dengan ES pun dah 2 beg taw. Dah lah berat
Buh apa dalam 2 pun tak tahu lah sampaikan
berat cam 2. hahahaha

No comments: