Tuesday 25 February 2014

0
Komen

Mengidam Bubur Lambuk

Aku tetibe je teringin nak makan bubur lambuk
Aku bagitaw ES tapi dia kata
kena tunggu bulan 7 nanti lah
sebabnya time 2 memang tak pening kepala nak pk
mana nak cari bubur lambuk 2
Tapi masalahnya aku terasa nak makan sekarang ni
Bukannya nak makan bulan 7 nanti

So, ES nampak macam susah hati lah sikit
Aku tak mau lah mengidam aku sampaikan buat dia
susah nak cari. hehehehe
So aku diamkan je lah

Tapi rezeki baby memang sentiasa je melimpah ruah
Sejak aku mengandung ada je rezeki
yang tak disangka datang depan mata
Rezeki ni memang tiada sapa yang boleh
duga. Semuanya ketentuan Allah.
Tak sampai seminggu rasanya aku bagitaw ES nak
makan bubur lambuk ni.
Tup2, Kak Noor kat opis aku boleh offer
kat aku bubur lambur yang
dia ambil dari Bilik Rehat Boss22222...

Hari 2 menunya bubur lambuk and may b
ramai yang tak gemar so banyak lah yang
tak habis. Diorang plak baik dengan Kak Noor
Kebetulan aku plak g jalan tempat Kak Noor
So, rezeki anak aku lah mengidam nak makan
bubur lambuk ni
Amin... akhirnya dapat jugak makan bubur lambuk ni


Tara..... ni lah dia bubur lambuk yang sedap
Aku makan sampai 2 pinggan taw
Alang2 Kak Noor kata memang dah tak de
yang nak makan. So aku pun bedal je lah.
hahahahahaha


No comments: