Friday 28 February 2014

0
Komen

Masalah : Tak Dapat Reply Komen

Salam semua.
Hari ni nak minda pendapat semua yang sudi singgah
di blog aku ni. Actually aku pening pk kan
apalah masalahnya sebenarnya sebabnya
aku tak pernah plak usik apa2
atau buat apa2 kat blog aku ni.

Tapi tetibe je aku realise yang kat ruangan
komen 2 aku tak boleh nak reply
semua komen2 yang singgah kat blog aku ni
Kepada sesiapa yang komen tapi aku tak reply jangan
salah paham erk. Actually aku tak boleh nak reply
Aku dah tanya member2 aku diorang pun
tak tahu apa masalahnya sebabnya tak pernah terjadi

Aku cuba godek2 tapi tak berani plak sebabnya
aku takut benda lain plak terjadi nanti
Tak pasal2 terkubur plak blog aku ni. hahahaha
Aku realise masalah ni dari bulan lepas lagi
Tapi aku ingatkan masalah PC kat opis aku
Bila balik rumah pun benda yang sama jugak
berlaku. So memang masalah blog aku lah

Pening jugak aku pk. Kepada sesiapa yang
membaca entry aku untuk yang ni, tolong lah
aku untuk menyelesaikan masalah aku ni
Tak mau lah orang komen tapi aku tak reply
Rasa macam xsyok lah plak.



No comments: