Monday 10 February 2014

0
Komen

Ulangtahun Perkahiwnan Pertama

Salam semua...
Apa kabar?
Sebenarnya aku nak wish kat husband aku
sebabnya Sabtu lepas (8.2.2014) ulangtahun perkahwinan
kami yang pertama.
Pejam celik dah setahun pun kami kahwin.
Bercinta plak masuk 8 tahun..
Semoga ianya akan terus bersemi seperti mana
ibu bapa kami yang sampai ke sekarang masih lagi
berbahagia dengan bahtera mereka..
wah.... syoknya...

Memandangkan blog aku ni asyik ES je yang baca,
so kat sini aku nak wish
Selamat Hari Ulang Tahun perkahwinan Sayangku....
Semoga Perkahwinan kita berkekalan hendakNya.

Semalam aku tak sangka dapat kejutan dari ES
Aku sendiri tak sangka yang ES akan buat kejutan
cam ni sebabnya dia bukan jenis yang romantik pun
So, agak mengejutkan aku sampaikan
sedih teramat.

Aku plak tak de apa yang nak diberikan pada ES
kecuali kasih sayang, cinta dan juga anak yang
bakal lahir nanti yang akan mewarisi keluarga kami
Semoga anak dalam kandungan aku ni membesar dengan
baik dan juga menjadi anak yang Soleh dan Solehah.

Honey, i really proud to be your wife
and be a part of your life. I will try my best
to make our family always in happiness.
Love you sayangku..


 

No comments: