Tuesday 28 May 2013

0
Komen

HP Baru

Salam semua...

Aku memang moddy hari ini seperti mana dalam entry aku sebelum ni.
Aku memang trasa nak sleep tapi tetibe plak tak nagantuk
Tekok aku ni rasa loya semacam je.
Aku pun tak tahun lah kenapa
Nak tido tak terlelap lah plak.
Padahal hari ni kalau tido memang syok sebabnya tiada pengacau,. hahahah

Duk main2 game, teringat satu hal yang aku nak kongsi dengan semua
Ni bukan nak menunjuk tapi nak share tentang kesetiaan aku dengan hp lamaku. huhu
Walaupun ramai yang mengutuk hp aku ni tapi aku rasa sayang nak buang sebabnya memang selesa and tahan lama bateri dia..
Nak tau fon apa??????

bawah lagi


bawah lagi






bawah sikit je lagi.

cikit lagi


 So, bila hp ni dah nak terkubur dengan kerosakan yang teruk kat cover dia, aku bagitaw ES yang aku nak change cover.
Then ES bagitaw "baik xpayah yang. Beli je HP baru. Lagi pun cover dah mahal".

Aku memang nak HP baru cuma tunggu persetujuan dari ES je. ahhahahahaha

LOVE YOU SAYANGKU......

No comments: